Koppor

2011-04-03 @ 18:20:16

Hej kära vänner <3

Blogglusten har inte funnits där dels har mitt liv rullat på med sluttenta och sjukdommar först drabbades jag av något konstigt illamående ett par dar och när de va över så va de Ingas tur att få vattkoppor och ja jag är glad att de kom nu i stället för i vår eller sommar. Hade varit tråkigt att ställa in resan i maj.

hon mår riktigt bra hade bara feber första dan men sen har hon varit riktigt pigg de tråkiga är att de satt sig på konstiga ställen som snippan, rumpan i örat och i hårbotten. Men hon är tuff min tjej klagar inte alls mycket.

Handlade hem nån ny medecin som skulle lindra klåda de va som ett skum men den va totalt värdelös... så 190 spänn åt skogen de enda som funkar för oss är vanlig hederlig zinksalva.

I dag har vi lämnat hemmets lugna vrå för en söndagsmiddag hos päronen =)

Nu är vi hemma efter att varit på vift. Väntar på en maskin tvätt ska bli klar och ska nog bara mysa ner oss i soffan.

Ha de så gott <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback