Presenter och busungar

2011-04-03 @ 20:45:45

i dag när jag va ute med hunden på en promenad hittade jag några av mina elever som jag brukar ha i bland i panncentralen inklättrandes i fönstret som finns där. Ni som inte vet vad panncentralen är så är det ett stort övergivet tegelhus som borde verkligen bommas igen om så varför inte rivas för de fyller ju ingen funktion. Hur som helst så är man ju en sk hönsmamma så när de va i farten och klättrade man kunde riktigt se hur äventyrslusten lös i ögonen på dem med en spänning om vad som väntade där inne... så kommer jag och ropar men hej grabbar inte ska ni vara där inte nu tycker jag att ni ska gå därifrån. Jag verkligen såg deras irritation och sura miner men jag försökte förklara att jag va rädd att de skulle skada sig och att ingen visste om att de va där. Jag tror att de förstod att de inte va ett bra ställe att leka på.

I morgon ska jag ut och handla presenter har en hel drös att handla till så jag släpper nog av lillan hos mamma och ger mig ut på presentjakt samt ny vårjacka och skor åt Ingrid.  Hmm appropå de så kanske de är dags att leta fram lite vårjackor ur gömmorna.

Ha en fin kväll<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback