Livet i 110...

2011-03-21 @ 08:05:53

Godmorgon vackraste <3

Jag hinner verkligen inte med att blogga och kommer kanske inte hinna med att uppdatera lika mycket som jag önskar.

Helgen har varit fartfylld men samtidigt hunnit med vila. I fredags var syster med kille och hans barn här och käka och i lördags mamma och pappa här på mat.
Åkte in en sväng till erikshjälpen men fy vilken hysteri säkert tusen pers och parkeringen ska vi inte snacka om de va kaos.

I går så tog vi de lugnt på fm sen åt vi lite rester från helgen och gav oss sedan ut på cykeltur eftersom Ingrid fått en ny cykel så den ska prövas varje dag trots underlag =) men vi hittar våra plättar att träna på.

I dag blir det att plugga till en upg som ska in på ons sen väntar jobb på ons och förhoppningsvis på tors och fre hoppas hoppas, jag älskar mitt jobb <3

Nu är de frulle sen lämning på dagis och prommis med hunden sedan på men glasögonen och börja plugga. Funderade på att åka till skolan och plugga för att inte bli distraherad hemma men nöjer mig med att lämna hemmet bara.

Ha en fin dag och nu är våren här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback