Fibro

2011-02-28 @ 07:43:02

Godmorgon =)

Har sovit som en kratta i natt och har haft världens värk i benen i natt pga fibro har varit bra ett tag men i natt gjorde värken sig till känna.

Kunde inte somna om när klockan va halv sex så jag låg och läste och väntade på att klockan skulle bli sju så vi kunde kliva upp.

Så typiskt när det är vardag så kan Ingrid sova hur länge som helst men inte på helgerna. Nu är det sportlov men jag går i skolan i dag och på tors och i morgon måste jag avsätta till pluggandet men på ons och fre får lillan vara ledig =) då ska vi åka och bowla är det tänkt så ska höra med tjejerna när de passar dem.

Nää nu måste jag göra mig klar ska lämna Ingrid på dagis halv nio. Ska försöka hinna med att svänga in på nordea efter skolan oxå så man får lite pengar. Ska även hinna ringa försäkringskassan och andra samtal i dag sen ska vi städa i kväll eftersom gårdagen inte blev som planerad.

Ha en fin dag mina vänner <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback