Så här kan det se ut

2011-03-01 @ 15:10:33

Goddag vilket underbart väder det känns som vår när man sitter inne men de är rätt skönt ute oxå hann med en mysig stund ute men som vanligt blev de ändrade planer, jag åkte hem och hämtade mamma och vi drog hem till mig medans syster åkte och fixade med sin tele.

Hundarn lekte på bra ute över en halv timme sen gick vi in och fikade. Syster drog hem och mamma stannade och va sällskap åt lillan medans jag va klar med min uppg.

Ingrid frågade efter sin tele men den va urladdad jag frågade vem hon skulle ringa och hon skulle ringa Karro och fråga om hon kunde leka med X efter dagis. Så efter fyra kommer de och här ser de ut som en bomb eller liknande har exploderat men så ser de ut när jag pluggar.

Skjuter upp städningen till i kväll för att lillan ska få ha kul att leka lite, sitter nu och kollar efter kläder på nätet åt Ingrid då vi behöver skaffa en massa sommarkläder jag kan tycka det är smidigt att beställa åt henne och självklart får hon va me och bestämma, hon är ju snart sex år och det är bra med en egen vilja något jag uppmuntrar mycket till.

Nää nu ska jag slänga mig på soffan en stunda och ta igen mig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback