Panik

2011-04-04 @ 08:58:25

Godmorgon du vackra

Här har natten flytit på bra och snart är koppor ett minne blott, de flesta börjar torka in nu så vi siktar in oss på förskolan på fredag om inget drastiskt händer. Har en liten tjej här hemma som börjar tröttna på att umgås med sin mamma.

I dag ska vi nog ge oss ut en stund och plocka fram cykeln och aktivera oss lite.

Gick igenom mina sommarkläder och inte en chans att jag kommer i dem i sommar om inget händer typ nu så i dag är det en bra dag att börja försöka nå målet med att komma idem. Till skolavslutningen ska jag komma i dem så är det bara. Så nu behöver jag allt erat stöd jag kan få, inga kakor inge gotta och inget vitt bröd... låter ju bra men sen ska jag hålla det oxå.

Nää nu väntar en frukost bestående av bacon och ägg.

Ha en fin dag och jag håller tummarna för en god vän att han finner sitt drömjobb snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback