Semester

2011-03-21 @ 08:29:29

Jag vet att jag är tidigt ute men jag sitter och funderar hur denna sommar ska spenderas... plugga blir det och förhoppningsvis lite jobb men självklart ska jag hinna med lite semester vi hade planerat att åka till Kolmården men vi riktar in oss på att semestra i våran vackra huvudstad då Ingrid gärna vill hälsa på en kompis samt ut och åka båt där det finns disco=) nån som har förslag på vilken båt man ska åka med, silja, viking eller?

Jag älskar museum så det ska vi hinna med och grönan såklart och skansen.

Vad har ni för planer....

Ingrid åker till Mallis med mormor och morfar i maj och jag planerar en egen semester i höst/vinter till varmare breddgrader.

 


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jo jag vet hur det känns. Man får sån press på sig att planera och vara så där busy hela tiden.

2011-04-15 @ 16:54:34
URL: http://hotell-i-sundsvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback