Blodsockerfall och klimateriet

2011-03-22 @ 15:07:49

Korsning denna dag blev allt annat än det jag planerat. Började med att lämna sent på dagis efter att tagit en skön sovmorgon sådär =) sen gick de utför på promenaden med syster fick jag jordens svett attack från helvetet..... trodde jag skulle brinna upp, hade dock lite kläder på mig så de va inte problemet. Va sugen ett tag att slänga av mig alla kläder och rulla mig i snön. Dessa svwettningar pågår vid minsta ansträgning och speciellt nattetid. Kan de vara klimateriet eller är det för att jag är helt enkelt för fet????


Fick även blodsockerfall så jag blev svettig började frysa må illa osv så när jag kom in innan för dörren slet jag upp kylskåpet tröck i mig ett par hekto skinka bara för att få nå i mig fort men skulle behövt haft socker såklart.

Denna dag fick spenderad i liggläge, satan jag som har tusen bollar i luften men vad gör man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback