Bad & bebis

2009-04-22 @ 07:48:44




Morning its a sunny day...

I går åkte vi och badade på fjärran hur mysigt som helst men min lilla envisa dotter skulle absolut inte bada först nej nej men sen vände det och hon va som en fisk i vattnet haha och ville inte gå upp när vi skulle åka hem.

Vi hade köpt me oss jätte goda sallader från flanör och de va så gott o mysigt att bara ta de lugnt och inte mycket folk va de heller.

Sen så inhandlade ja lite saker till Alfons bla en hundsäng, koppel och halsband hann även me att köpa en stor säck me hundmat till han vi kör på de som uppfödaren börjat me sen får vi se hur vi gör me den saken om vi byter det beror på hur han mår av det.

Men nu till det bästa :) vi åkte och hämtade hem lillen igår så i natt har de inte blivit mycket sömn utan min natt har bestått av att torka bajs och kiss bläää!!! att de kan va så äckligt och stanken och jag som är pedant men jag börjar vänja mig får lov att vädra mycket o ha moppen i högsta hugg haha :)

Han är så snäll men Ingrid är rätt dryg me han hon bråkar om vem som ska ligga vart. Blir skönt faktiskt att få i väg henne till dagis i dag då jag tror Alfons uppskattar att va själv lite.

Så i dag ser det inte ut som de kommer hända så mycket men mamma o pappa kommer hit en stund o lämnar Ingrid på dagis sen måste ja verkligen handla lite så ska försöka ta Alfons me mig men i barnvagnen hihi:) ska även träna han att ha halsband och koppel och hur de går de blir skoj att se.

Ha en bra dag alla
 
                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback