En underbar dag :)

2009-04-03 @ 19:53:40



           
                        

Vill bara berätta en nyhet att denna valp ska snart få ett nytt hem o det är hemma hos oss :) jippi gud så jag har saknat att ha en hund men nu blir de verklighet om ett par veckor.
En liten hane är det o nu smider jag o Ingrid namn men de lutar åt Alfons men om nån har förslag så varsågod o hjälp oss!! Man vill ju att ens barn är me o bestämmer namnet så Ingrid måste godkänna namnet eftersom det kommer bli hennes hund.
Ingrid va som helt förtrollad av alla valpar och gissa om de va gulliga ja vart helgalen hade kunnat ta me alla hem hihi.


Har även hunnit me en lång powerwalk me Sisco i dag i det härliga vårvädret drog sen hem o dammsög o tog en dusch o sen satt i solen en stund innan ja skulle hämta älsklingen på dagis kl två. Gick en promenad till ikea för lite korv o glass o sen in på coop o handla lite. Så nu sitter ja o smäller i mig jordgubbar och de är konstigt nog mycket smak för att inte va svenska gubbar.

Ska natta lillsessan snart

Ha en underbar kväll själv ska ja jobba lite på mitt protjekt så jag har kvällen planerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback