Im back

2009-04-20 @ 20:43:47

Tjohoo jag är tillbaka efter en tids uppehåll men va fan ja har verkligen haft fullt upp att ja knappt hunnit me de som ska göras har verkligen kännt av stress och det gillar inte min kropp..
Jaha va har hänt då inte så mycket faktiskt utan de har rullat på som vanligt men haft en massa mys me lillan såklart.

I dag har jag jobbat sen så hämtade syster yster Ingrid på dagis och gissa om hon va glad för det hon tjatade hela morgonen om att hon skulle hämta. De hade haft en mysig dag tillsammans i stan o lillan va så nöjd men trött.

Fick skjus hem av Ida från jobbet och lovade att passa lilla Emilio när hon åkte in till sin mamma på sjukhuset.
Ingrid kom inte hem förrän efter sex så jag o emilio fick lite egentid vi gick till tempo o posta en massa brev sen hem o käka.
Ingrid va sjukt trött och va inte på humör att leka så hon somna nästan på en gång så ja o Emilio tittade på magadaskar 2 sen kom ida o hämta han.

Sitter i soffan nu o softar bara o funderar på om de blir fjärran o bada i morgon skulle va skönt att simma lite o att Ingrid får bada :)

På fre får vi hem vår lilla bebis o vad vi längtar men måste o handla lite grejor först.

Va snabbt in på köpis i dag efter jobbet va tvungen o handla lite på coop men shit jordgubbarna va slut de va visst fislisa som roffade åt sig de sista ;)

La även undan jätte söta ballerina på köpis så måste upp o köpa dem i morgon, jag är ingen klackmänniska får så ont nää ja gillar ballerina eller sneakers kan sträcka mig till kilklack hehe.

Fick även mess av söta Mr härlig i dag så slänger i väg en puss till dig sötis.

Remember love u all and ingrid u are mothers heart

      
Lillskrutten leker bebis, men lite stor för skötbädden kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback