Morsning korsning

2009-04-16 @ 07:28:39

What a beautiful day...

Sovit som en prinsessa i natt kanske beroe på att mr härlg va här igår :) mysigt mysigt och precis på rätt nivå som passar mitt hektiska liv.

Fick besök av sessan i natt som drömde om spöken, stackarn :( men somna om på en gång tätt in till mig o de e så mysigt.

Dricker kaffe nu och ska till jobbet strax och under dagen när jag är borta ska min snälla pappa va här och jobba me köket så de blit klart.

Ställde mig på vågen nyss o kan bara komstatera att allt flyter på bra men undantag av påsken och fökylningen men är på g igen. Träffade Ronny igår o han trodde ja slutat träna, jag nej aldrig ja ska va smal i sommar o så e det bara. Nackdelen är att ja knappt kan ha xs på byxor längre så vad gör man då finns de xxs? tro inte att ja e sjuk eller så ja är ju faktiskt pyttekort o vill ha en vikt som passar min längd o inte se ut som en liten boll ;)

Ska inviga nya jobbarbyxorna i dag men de e på tok för långa men de får vikas upp.

Hoppas ja orkar o hinner me en promenad efter dagis i dag skulle verkligen sitta skönt.
Skänker en tanke till Ida och hennes mamma som hamna på sjukhus igår :( hoppas hon blir bättre snart.

Ha en bra dag och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback