Nu flyger vi till blåkulla...

2009-04-09 @ 08:43:23

                     










Tjing pling :)

Im back nu börjar jag återgå till de normala efter att vart piss dålig men ärligt tror ja att de va min kropp som sa i från och behövde varva ner o vila efter en mycket stressig och intensiv period,.

Jag längtar efter att träna nu jag har riktig abstinens så i stället har jag sysselsatt mig me att kolla på alla såpor på tv och ätit smågodis hihi.

Ingrid lillsessan skulle självklart va påskkärring så de va bara att sminka henne o leta fram förkläde o en sjal.
Kan man bli sötare än min lilla stjärna :)

Hon ska till västbyggeby på em o gå påskkärring hon har gjort så fina kort alldeles själv även om man inte ser vad det är.
Eftersom ja känner mig piggare kan ja sträcka mig till att plantera lite blommor ute i dag och även en sväng till tvätts står på agendan skulle behöva tvätta duschdraperiet o mattan i mitt rum samt stryka o mangla lite...

Det är så fint i mitt köksfönster nu när ja inhandlat två mårbacka pelargoner dit :) känner lust att göra en massa i dag men måste ta de lugnt för har mycket att göra i morgon då vi måste handla och köpa present till Tindra som fyllde fyra igår o till David som fyller tolv på mån. Är nästan säker på vad ja ska köpa men känns ansträngande att göra de i dag, är de nån som vet om köpis har öppet i morgon??

Nu ska ja återgå till liggande läge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback