Påsken knackar på dörren...

2009-04-09 @ 14:09:15

Shit va denna vecka rusat i väg har inte kunnat träna nå eller hunnit me så mycket ja skulle göra men dock hunnit me att va i tvätts självklart va jorden slut så ja måste inhandla de innan ja kan plantera mina blommor.

Ingrid kommer efter fyra o måste försöka ta mig upp på köpis o handla lite skulle även behöva svänga in på ikea o handla gardinerna eftersom ja snart ska dra igång o putsa fönster.

Om jag hinner så köper vi födelsedagspresenterna då me om vi ändå är där då slipper vi de i morgon.

Egentligen har ja ingen lust att cykla upp till köpis men nöden har ingen lag o hellre i dag än i morgon.

Ska även föreslå pappa att göra ett byte, han målar mitt ute tak o jag putsar fönster hos dem nästa helg.

Har en lång to do lista som ska göras innan doggen kommer hem så nu i helgen ska ja sätta igång me mina köksmöbler.
Sen rullar de på me saker varje helg så jag hoppas Ingrid kan va hos sin pappa nån helg snart.

En fråga ska ni ge era barn påskägg?? de ska ja men inget godis tycker man kan byta ut mot en sak i stället för ofta får de ju av hela släkten o alla vet ju hur mycket godis de kan bli o följderna av detta men annars finns ju en mamma som älskar allt sött :)

Ska inhandla saker till tårtan jag ska baka till på lör en riktig läcker o lyxig chokladtårta me mörk choklad o dhokladfrosting o självklart kycklingar på. Vill ni veta va vi ska äta o gissa om ja längtar jo nämligen hummer o de e det bästa ja vet o sen tonerdo oxfile hmm kanske inte så påskigt men ingen i våran familj är särskilt förtjust i påskmat så varför inte avnjuta de man gillar o till de kanske de slinker ner ett glas gott rött säger bara Mmm sen får jag bo på gymmet hihi.


                                                                                                           
                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback