Säg är det inte underbart

2009-04-28 @ 06:42:14

Hejsan :)

Som ni märker är bloggandet inte lika aktivt och det beror på tidsbrist jag hinner helt enkelt inte har sjukt mycket att göra så det finns inte tid men gör så gott ja kan :)

Visst är det underbart med vår det är så varmt o skönt ute tänk va härligt igår när ja gick till jobbet räckte de me att ha tischa på sig.

Har googlat i går kväll pga att jag fått mystiska eksem på armar och hals men även händer, äckligt va ?? men syns inte så mycket men kliar desto mer och jag är ingen eksem människa så självklart blev jag nyfiken va det kunde va så jag ängnade kvällen igår till att googla och mycket riktigt det beror på stress och inte konstigt jag är rätt stressad just nu me en liten tjej som gör allt tvärtom så man går i taket. Tänk att en tre åring kan ha en sån stark vilja ;) sen har vi lilla Alfons som ska ut varje timme o kissa och kräver total uppmärksamhet. Ta inte detta fel jag njuter av att va mamma och hundmamma det känns som cirkeln är sluten nu.

Gaa om en vecka fyller ja då kan man inte längre komma undan me att man är 25 längre tänk 30 år fyy va gamalt de låter :) men jag gillar att bli äldre man har liksom accepterat vem man e och det är skönt att bli äldre och man kan ju hoppas att man åldras me skönhet hehe,

I dag ska jag och Alfons ta en promenad till mamma o fixa lite så se inte förvånade om i ser en vagn me en liten hundbebis i i stället för Ingrid.

Ha en bra dag och hoppas solen tittar fram o värmen får rikta sina strålar på er.


Kommentarer
Postat av: Nina

lite tid till bloggen måste du finna kvinna ;P

2009-05-28 @ 14:00:45
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback