Solen skiner :)

2009-04-23 @ 10:28:34

Tjohoo

Kolla ut kan de bli bättre solen skiner och humöret är på topp :)

I dag händer inte mycket skoj e hemma me lilla Alfons nu han ligger o sover brevid mig men fiser så jag kan döö fatta va de luktar :( har inte hunnit me mycker va o lämna lillskruttan på dagis strax efter nio alfons fick såklart följa me :) han älskar att gå i koppel vilket känns bara bra för de ville absolut inte min förra hund i början.

Tvättmaskinen går för fullt här hemma det blir mycket tvätt och torkning av golvet ska bli väldigt skönt när han är rumsren, ser inte så snyggt ut me alla tidningar och inga mattor men så få de va ett tag.

Nää nu ska ja ge bebben lite mat sen hänga en maskin tvätt och en dusch skulle sitta fint då ja inte hann det igår det känns som när man nyss fått Ingrid man hinner absolut ingenting och man sunkar ner sig men jag ska bara va hemma så de gör inget.

I morgon ska vi grilla så hoppas på värme och fint väder måste handla lite tills de i morgon snälla Ida får hjälpa mig me det.

Morsning korsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback