Aja baja Anna!!

2009-08-25 @ 12:58:58

Shit va ja skäms de va nog hundra år sedan  jag uppdaterade men lovar åter igen att bättra mig men såhär ligger de till mitt liv snurrar i hundra nittio just nu och har huvet fullt me tankar på annat. Kommer att fortsätta blogga men ínte i samma utsträckning utan bloggen kommer inte ta så stor del av min tid.

Vad har hänt jo man kan sammanfatta me kaos men ett ganska roligt sådant haha det lixom finns inte timmar nog på dygnet och jag vill göra så mycket men orken fínns inte alltid där...

Är just nu kär men inte i en man och inte i en kvinna utan i hela atmosfären helt enkelt allt känns bara bra, börjar jobba på mån och det ska bli skit skoj men de är troligtvis bara för en kortare period så om ni har ett jobb till mig hojta till, gärna inom handels :)

Min stora sessa har börjat på masken så nu är pluttan en stor flicka :) hon va ledig igår och ja missade helt att dom skulle ha utflykt i dag så min snälla mamma fick sticka till dagis me lite fika.

I kväll är de hundkurs i gen och som vi har tränat på hemläxan, hoppas bara han visar vad han kan nu i kväll :)

sitter på kurs nu har rast men ska snart på möte sen lite ärenden på stan innan lillan hämtas kl fyra sen ska hon sova hos moster i kväll eftersom vi kommer hem sent efter kursen.


Puss puss skänker en värmade tanke till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback