Bubbelbadkar

2009-08-30 @ 11:27:08

Vill bara börja med att berätta att vi haft en underbar helg här i sthlm :) gud va de bor fint och kanonläge här skulle ja kunna bo me Ingrid hur barnvänligt som helst :) så om nån har fem mille att skänka så varsågod hehe
Bilder kommer under morgondagen.

I går va vi på skansen och tittade på alla djur och åt lunch och lillan lämnade i från sig alla nappar, hon va så duktig min lilla sessa inte en tår kom.
Men desto tuffare va det i går kväll när hon skulle sova då ville hon verkligen ha nappen och ja försökte me allt men hon skulle promt suga på nappen men ja gav mig inte och vi har faktiskt ingen napp kvar så hon somnade till slut, min duktiga tjej hon har ju faktiskt gjort sig av me sin bästa vän.

Sitter här í soffan nu medans Ingrid och Lucas spelar fotboll ska snart ta me mig lillan och vila en stund samt boka resa hem men verkar svårt finns inga bussplats kvar så tåget blir sista utväg.

I morgon ska ja till frissan samt ett möte ang ett jobb och hoppas detta blir nåt av vill verkligen ha ett jobb som är bra betalt dessutom så man kan unna sig lite extra , just nu skulle ja behöva nio tusen men det verkar som om det får vänta me de sakerna men de ska handlas inom snar framtid.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback