Ingen hemfärd i dag.

2009-08-30 @ 18:24:09

Jaha nu har jag bestämt att stanna i sthlm och söka lyckan ;) blir ingen mer valbo för våran del hehe skoja bara men de strula sig me tåget osv.

Haft en underbart lugn dag i dag har bara legat i soffan eller sängen men sånna dagar behövs i bland sen har vi grillat så gott de va jag Allie Anders och deras städare Ruben samt Ben som för övrigt fyllde år i dag så Allie bakade en god kaka. Va meningen att ja skulle åka me Ben till tåget men han hade bråttom hem eftersom han fyllde år och jag vägrade sitta i väsby i en timme så vi njöt av maten i lugn och ro och ett gott glas rött.

Ska snart dra till the store och handla lite cigg är slut, stackars mig va hehe. I morgon blir de tidiga tåget före sju sen direkt till Lotta och klippa mig sen ut till valbo och lämna skrutt på dagis.Fan jag som har viktigt möte i stan elva men jag hinner inte dit så jag får ta det via mejl i stället men hade varit en bra möjlighet att visa upp sig. Har ö
även lite annat på g som jag får fixa i morgon.

Ha de gott nu ska ja leta efter sessan

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback