Letar som en galning

2009-08-26 @ 08:35:51

Tjohoo

Letar som en idiot här igår kväll efter min kamerasladd efter ja vänt upp o ner på lägenheten kom ja på att ja hade ju lånat ut den till frollo haha.

Måste hämta den i dag för ja ska dra i väg en massa kort så ja får hem dem i brevlådan. Ska göra lillans sommarbok till dagis.

I dag är det full rulle har tusen saker att göra. Ska ta en promenad och hoppas att värken försvinner något sen hem äta lite frulle sen tvätta lite och ta rätt på härliga diskhögen jihaa;) fy jag vill ha en diskmaskin!!

Ska sen ev ut på äventyr ska höra om lisa vill hänga me...

I går skulle ja på banken och se över alla miljoner på konto men som vanligt i stan va de jätte kö så jag drog in på gina och shoppade lite basplagg i ställer haha.

Ska hinna me att göra lite i dag och i morgon innan vi drar till sthlm i helgen, blir nog skansen ska övertala Ingrid att lämna napparan hur nu det ska gå :)

Saknar min plutt nu får inte träffa henne förrän tre hon har inte sovit hemma i natt.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback