Abstinens

2009-02-19 @ 18:46:34

Fuck va ja blir galen har värsta abstinsensen på både cigg o kaffe glömde såklart att köpa de på vägen hem va så slut efter jobbet i dag plus att mina ben värker av träningsvärk ajajaj.

Har kaffe hemma men behöver mjölk o de glömde ja så i morgon vet ja inte va som händer ja vet bara att ja blir tokig snart för ja vill både ha cigg o mjölk i mitt kaffe :(

Lagade skit go middag i dag jag stekte kycklingfile i bitar tillsatte nån thailändsk soppa me championer, tomater, vattenkastanjer o till de äggnudlar de va gott o ganska nyttigt oxå.

I dag är ja anti så ja orkar inte skriva nå mer för jag är så negativ så de e inge skoj funderar på att gå o lägga mig för ja orkar inte me mig själv nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback