Alla hjärtans dag

2009-02-14 @ 07:33:30

Hej alla vänner i dag är de alla hjärtans dag o ja vakna på bästa tänkbara sätt nämligen min dotter vakna o pussa på mig o sa mamma de e morgon o vad ja tycker om dig :) smälter man inte då så vet ja inte vad...

Det är jätta kallt ute -14 grader men funderar på att klä på oss rejält och ge oss ut på en skön powerwalk de är ju så skönt o man kommer igång för hela dagen.
Funderar även på en tripp till gymmet i dag om de inte blir pulkaåk känns som de e för kallt men de kanske blir mildare.

Ingrid blev jätte glad för sin choklad och kort hon är så gullig när hon får presenter för det märks hur glad hon blir fast det inte är nå märkvärdigt.
Hon mena på att hon hade ju inte köpt nå till mig men ville göra de i dag skulle fråga morfar om pengar, fatta va stor hon blivit att hon tänker i de banorna. Jag förklarade att hon inte behöver köpa något utan de räcker me att hon finns till och en puss skulle sitta fint :)

Så till alla ha en underbar alla hjärtans dag o glömm inte att tala om för era nära o kära vad dom betyder för er. Tre små ord kan betyda så mycket....

            





Åter i gen kram på er o hoppas ni får en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback