Ge mig en walking closet

2009-02-18 @ 08:31:21

morning alla härliga !
Redan ons fattar inte va veckorna flyger i väg snart helg igen :)
är så trött på mornarna skulle kunns sova hur länge som helst men ja har ju som sagt en livs levande väckarklocka här hemma :)

I dag står en lång powerwalk på schemat för att ladda energi till resten av dan då de ska jobbas hemifrån o fixas lite...

Hämtar Ingrid kl två sen vet ja inte va som händer..
Ska dricka en kopp kaffe nu eller två en en god proteindrink inga kolhydrater här inte. Ska även försöka hinna me att klippa luggen på Ingrid innan vi sticker till dagis.

Ingrid går endast ons o tors på dagis denna vecka så nu längtar hon dit men på fre har vi shopping o fika på köpis på listan, fikat va hennes förslag hon tycker de e så mysigt :)

Har en hel lista me vad som ska inhandlas på fre måste hitta en ny kalender/filofax gärna en modell större i skinn , snygg ska den va. Ingrid behöver även hon lite påfyllning av strumpor för konstigt nog verkar de som tvättmaskinen äter strumpor... har ni oxå märkt det?
Blir galen på min ena garderob där alla rasar ut så måste inhandlas mer galgar o det får inte vara vilka som helst nää de måste va samma som ja har eftersom de inte blir snyggt annars. Har även problem att hitta  bra barngalgar men nina tipsa om fina på ikea till en billig peng. Skönt att kunna hänga upp alla klänningar så de syns va som finns o de blir inte skrynkliga.
Skulle så gärna vilja ha en walkingcloset  men de går ju inte för den fungerar ju som mitt sovrum.

Nej kära vänner dags för dagens första kopp kaffe så man blir lite mer levande hihi.





Kommentarer
Postat av: Nina

hej gumman.

jag e sååååå sjuk less just nu, satt igår och skulle uppdatera bloggen min tänkte ja. men kommer inte in längre :( så jävla less.

har mejlat dom nu för ja vill veta va som e fel.

skickar efter lösenord men får inget :(

ska vi göra sällskap på fredag??

har rensat ur theos garderob nu på morgon med, måste ha strumpor å t-shirts och mjukis byxor han :P får köpa lite av varje :)

säg till om ni vill ha sällskap av oss ;) hehe Puss

2009-02-18 @ 08:50:55
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Nina fis klart ja vill de puss min älskling

2009-02-18 @ 10:23:02
Postat av: Lisa

Ska göra lasange vill ni äta här sen? Äter Indgid det?Jag hämtar Tindra vid 15 sen kan ni komma över.

Lisa

2009-02-18 @ 12:03:43
Postat av: Anonym

Det heter walk in closet...



// Ord Polisen

2009-03-12 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback