Bolibompa

2009-02-09 @ 18:38:07

Japp då har måndagen nästan gått o vart tog dagen vägen men hann me väldig tmycket i dag. Gick hem efter dagis föra att vila men råkade somna vaknade av att de plingade på dörren de va min gulliga granne Lisa som ville dricka lite kaffe så vi sörplade i oss ett par koppar sen hann ja me att vika all tvätt efter igår samt lite jobb, pappersarbete och läsa lite mejl.

Jag hann även me att fixa lite brev o andra viktiga papper som ska på lådan i morgon , konstigt det där vi ska leva i ett datorierat samhälle men vissa envisas me att köra me gammal postgång och ärligt hur ofta har man porto hemma och breven blir liggande i väskan för att bli postade försent.

Hann även med en tur till köpis för att gå på apoteket och passade på att handla på coop så slapp Ingrid vara med o ni som har barn vet ju hur populärt det är att gå i affärer me barn jippi!!

Hämtade lillan tre o hann me även en tur innan till gymmet för att hämta min klocka som ja glömde vis senaste pass o nu slipper ja känna mig naken när ja går ut måste ha min feta klocka på armen för att känna mig komplett.

Vi hade middagsbesök av Lisa o Tindra och de bjöds på hemlagad pizza vilket smakade jävligt gott efter att kommit på att ja glömt äta på hela dan.

I morgon ska ja försöka hinna me en promenad för att kickstarta dagen o få i gång förbränningen igen :) sen väntar jobb, mejlläsning fortsättning av allt pappersarbete, med andra ord full rulle tills klockan tre då sessan ska hämtas.

Cioa bella love u all darlings ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback