Dans

2009-02-22 @ 14:59:11

Vi är nyss hemkommen från dansen ohh va Ingrid tyckte de va skoj de va riktigt lyckat min lilla sessa älskar att dansa.

Hon övade hemma medans jag sjöng haha stackars grannar men lillan hon tycker mamma sjunger så fint :) tur att nån tycker det.

Pulkaåkningen va ingen hit min dotter är nog allergisk mot snö hon hatar att va ute , hon måste brås på mig men man vill ju att de små ska va ute o få frisk luft. Vi blev där en halv timme ca men inget åi backen o inge grilla korv :( mot min besvikelse.

Hann hem o äta e mellan o vila en stund o nu sitter vi o leker me lera igen , för ingrid är inte på nå humör att leka me nån utan är enbart mammig.

Jag har abstinens då jag inte får gå ut nå i dag på grund av skit vädret och min dotter som inte vill vara ute. Hitta ingen som vill passa henne heller.

Här kommer lite bilder från dagens aktiviteter.

Ciao


 Ingrid och Mili


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback