Film blir de i kväll...

2009-02-20 @ 20:20:54

Den här filmen ska ja se i kväll ingen aning om den är bra eller inte...

Kan inte ladda hem filmer men om nån kan säga gärna till ;)
Som sagt mitt stor intresse är film de är så mysigt att krypa ner i soffan under täcket o mysa me  lite godis o ramlösa granatäpple.

Nån granne här som fått spjunk de bankar och bankar har hållt på i timmar nu , trodde folk hade bättre saker att göra en fre än att montera möbler eller rusta eller va som händer. Jag fattar inte va de kommer i från om de inte slutar snart ger ja mig ut på jakt vart ljudet kommer i från.

Det luktar så gott i min lägenhet det doftar vanilj det är verkligen min favvo doft både på doftljus och på parfym eller kroppslotion Mmmm i like it...

Passade på att fylla på ljusförrådet när ja hade vägarna förbi ikea i dag men självklart va mina galgar till min garderob slut hoppas på påfyllning snart innan ja fyller på me ännu mer kläder.

Nina köpte sjukt snygg klänning i dag på wear it på rea jag funderar på om man skulle ge sig upp dit i morgon o kika o den finns kvar.

I morgon fyller min vän fia år och ja skäms för ja har ingen koll på hur gammal om de är 33.34 eller 35 har lixom ingen koll men måste hitta present åt henne vi får se vet att hon gillar att läsa så en bok o lite blommor kanske.

I morgon har ja lust att ta en långpromenad kanske till spiken... få se om lisa o tindra följer me om nån annna vill me hojta till alltid skoj me sällskap o gott me kaffe när man kommer fram.

Är trött nu o borde lägga mig i tid men ska kolla lite på lets dance sen en film få se om ja kollar klart i kväll.

Puss alla fina människor o ps nina du står inte till svars för va andra människor gör o tack för en trevlig lunch o du ja älskar dig me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback