Folkvett...

2009-02-12 @ 17:53:58

I dag gick de hur bra som helst att jobba de va inte så mycket att göra som jag trodde eftersom ja va sjuk i mån útan några på jobbet hade fixat de själva i måndags gulligt va  :)

på bussen så satt de en äldre man framför mig som hade jätte flottigt hår o hade kammat över flinten, skit snyggt japp o stackarn hade en vårta där under som han försökte dölja men den lixom stack fram o jag tål inte vårtor fast ja tyckte de va läskigt kunde ja inte låta bli att titta på hans vårta o undra vad som skulle hända om man klippte bort den.

Jag kan inte me människor som har vanligt folkvett i dag på jobbet när jag gick förbi ett sammanträdes rum satt de ett par män där innte några i ledningen tror ja o hej sa ja men tror du att dom heja tillbaka. Jag blev alldeles stum kom inte på nå att säga.. har de inte lärt sig att heja eller vadå sånt hör väl till vanligt hyfs eller anser de att de är för fina för det!! nästa gång kommer jag att heja igen o säger de inte hej tillbaka kommer jag att i frågasätta om de inte lärt sig att man säger hej tillbaka.

Nina o theo va här en stund vi fika småttingarna fick glass o vi kaffe duktiga flickor va inga kakor.
De blev inte så långvariga då Ingrid satte sin härliga sida till men hon är så trött på kvällarna nu sover hon igen ja hon behöver väl det antar jag.

Fotade lite på väg till jobbet i dag och min snygga jobboutfit haha men skönt är det.
Hade tänkt att städa i kväll men jag orkar inte det får lov att göra de i morgon i stället.

I morgon ska ja ta en efterlängtad promenad o känna kroppen arbeta lite o bränna lite kalorier.
Nu är det lite tv sen en jätte disk som väntar o gud vad skönt de skulle va me en diskmaskin men det finns inte plats o bänkdiskmaskiner är så fula.

Vi hörs i morgon älsklingar


Kommentarer
Postat av: Lisa

hej vilken tid ska du gå ut och gå? Tänkte följa med om du vill ha sällskap!

2009-02-12 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback