Försenat uppvaktande

2009-02-11 @ 12:29:57

Halloj i lingonskogen!
I går som sagt somnade Ingrid fem haha men vaknade kl tio o ville gosa lite stackarn har sån grym växtvärk så jag får masera henne varje dag.
Jag gick o lamig o självklart ville ingrid sova me mig och gud så hon snarkar den lille alltså jag hade svårt att sova. Hon vaknade sjukt tidigt i morse kl sex ajjajaj

I dag lämnades hon på dagis kl nio sen kila ja hem o fixa lite för att senare få skjuss av mamma o pappa till köpis va tvungen att köpa mer alvedon o passade på att handla på coop lite.

Hittade jätte billiga underkläder för halva reapriset i härligt vitt me spets så det fick snällt följa med hem :)
Bjöd sen mamma o pappa på lunch här hemma kräftsallad med avocado gott va.

Min snälla pappa hade med sig mitt spegelfönster som han fixat till från brunt till vitt så klart det fick ta plats på skänken i v rummet. Bild kommer i kväll orkar inte fixa det nu.

Ska hämta kl två i dag o tänkte sen gå förbi Fia o Linn o se om de är hemma då vi missade kalaset i sön då jag va sjuk så vi ska gå dit me en present till limpan.

Hörs senare kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback