Försovning

2009-02-16 @ 08:29:33

Ahhh fan fan försov mig i dag, ingrid väckte mig kvart i åtta o morfar skulle hämta henne åtta meningen va att hon skulle va klar då, men men vi fick snabba oss på. Ingrid vakna kvart över ett i natt o skulle se på bolibompa haha snacka om att man blir sur då med en unge som inte verkar fatta att bolibompa inte går på natten.

Blir jobb en timme senare i dag så ja är inte hemma förrän fem i kväll men ja vet att nåt gott väntar på mig när ja kommer hem nämligen smörgåstårta.

Min farmor fyller 85 i dag stora gratulationer  till henne på hennes dag :) måste komma i håg att slå henne en pling under dan.

Annars händer inte mycket förutom att jag är lite nere i dag men det kanske ger sig under veckan de e nämligen att min våg jävel har visat upp på 2 hekto skit oxå men den ska ner 1,5 kilo till nästa sön thats it....
nu är de kaffe som gäller

Love u all


                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback