Inte hemma

2009-02-11 @ 18:02:00

Hämtade som sagt Ingrid kl två sen gick vi förbi Linn o Fia men de va inte hemma så vi gick till affären o köpte glass till Ingrid sen gick vi över till Tindra o Lisa o fika även Lisas mamma va där alltid lika trevlig :).

Kom hem för en timme sen o slängde i oss lite käk sen ville lillan titta på barnkanalen men nu sover hon fattar inte vad hon verkar behöva sömn, är de nå mer barn som är så nu? skönt för mig då får ja lite tid att pyssla...

I morgon kommer hon väl vakna tidigt men de gör inge ska ändå jobba i morgon o de blir skönt.
Va in på smaksak tidigare i dag då vi va på köpis o gud va mycket fint de finns där hade kunnat handla allt typ men som vanligt när man hittar en massa saker har man inga pengar till sånt.

va o handlade en alla hjärtans dag present o kort till lilla älsklingen i dag inge märkvärdigt utan chokladhjärtan men hon älskar ju choklad hihi lik mamma sin o vet ni jag har hittat nå skit gott som har kommit de e naturgodis de e mjölkchoklad rullat i kanel snacka om gott men farligt farligt anna tänk beach 2009!!

Tänk om man kunde för en gångs skulle bli uppvaktad på alla hjärtans dag inge märkvärdigt bara att man vet att det liksom finns nån där som anstränger sig lite extra för just min skull.
I bland känner man att man längtar efter någon att dela livet med speciellt på kvällar o helger men samtidigt har ker man blivit fruktansvärt bekväm av att vara singel, det är ingen som strör saker överallt samt att man gör som man vill man har sina egna rutiner och jag tror att ju längre man är singel destp svårare är de att släppa in nån på livet. Och inte att glömma bort jag hatar att dejta jag önskar att allt va klappat och klart redan men jag är även oerhört kräsen och då menar jag inte utseende mässigt som de va när ja va yngre utan mer hans personlighet osv nog med det.

Här kommer bilder på spegelfönstret jag fick samt nymålade symaskinsbordet och ljuvliga tulpaner.

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback