Jobba hårt...

2009-02-12 @ 08:10:57

har nu lämnat lillkarlsson på dagis o hon längtade för i dag är det musiktåget. Ska dricka lite kaffe nu sen göra mig klar för att dra i väg till jobbet och måste medge att de känns tungt för jag känner mig inte helt hundra i kroppen men de ska nog gå för det är inte speciellt lång arbetsdag i dag.

Efter dagis i dag är det meningen att att Nina o theo kommer o jag längtar efter att träffa min lilla söta nina vi hinner inte ses så mycket nu. Besök även ninas blogg niinajansson.blogg.se

Ställde mig på vågen i morse o det va en riktigt rolig övveraskning jag hade gått ner typ ett kilo på mindre än en vecka fast jag inte kunnat motionera så nu går det mot rätt riktning jihahha :)

Återkommer me uppdateringar senare i dag kram alla härliga


Kommentarer
Postat av: Nina

hej gumman =) vi ses senare då .. ska ta ett bad nu å vila till ja ska hämta theo . Puss

2009-02-12 @ 11:15:08
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback