Karlsson på taket

2009-02-10 @ 20:59:00

Tänkte ¨på en sak i dag när jag satt i soffan me lillhjärtat och tittade på karlsson på taket för femtioelfte gången haha det är lite komiskt för vi kallar ju ingrid för karlsson o i bland blir det fel då hon inte vet om vi menar han på filmen eller hon,

är det nån som kan svara mig är karlsson på taket en vuxen eller ett barn eller en förståndshandikappad person?? jag har då ingen aning.

Hittade skit gullig dress i velour till ingrid på hm så denklickade jag hem även en söt blus till henne o en pyjamas och en klänning till mig o de skulle komma redan nästa vecka så bilder kommer då :)

Ingrid sitter nu i köket o skriker för hon vill ha hela tuggummilådan med typ hundra tuggummin i och jag säger nej! snacka om envis hoppas tindra kommer hem snart så hon kan komma över o leka en stund om hon får vill säga.

I kväll vankas bygglov me söta Matte o sen andra avenyn shit ja kollar på typ bara fjortis program som the hills, gossip osv måste va åldern att jag inte vill bli gamal o inse att jag snart har passerat de bästa dagarna i mitt liv haha lite självironi bjuder jag på ;)

Love u all darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback