Kränkt

2009-02-09 @ 09:43:50

Måndag morgon har precis lämnat lillan på dagis vilket hon längtade efter. Börjar bli bättre i fökylningen men måste vila ännu en dag för att det inte ska ta om.

I bland känner man så total ilska,sårbarhet kränkt och som en liten lort som folk stampar på. Den jag skriver om vet exakt vad jag pratar om. Vad  vinner man på att om och om igen snacka skit om en annan person och såra denna min slutsats är att denna person är så fruktansvärt liten och svag och har själv enorma problem som denna man inte vill ¨ta tag i i stället lägger denna person ner tid och ork att orka klaga och ljuga om andra personer fy fan säger jag. Denna man borde i stället se till sin familj vilken underbar son denna har och lägga fokus på han o deras relation i stället o sluta snacka skit om sina nära.Vad vinner du på det? du har hållt på såhär så länge jag kan minnas sen ja va 13 eller 14 år. Nån gång får det fan va slut du får nu ta och lägga av med dina osanningar och ta reda på fakta innan du ens yttrar dig!! Egentligen tycker jag synd om dig för du har inte insikt och empati att förstå att alla i din närhet sårar du gång på gång. En människa som är stark behöver inte kränka o va elak så jag antar att du är väldigt svag....

Hoppas du en dag finner insikter och ro i din själ för att kunna börja leva ett lugnt o behagligt liv utan alla dessa lögner.

Hoppas på kaffebesök om en stund av lisa o nina för att skingra tankarna på annat, kände dock att jag behövde skriva av
mig för att kunna släppa detta för tillfället.

Ha en bra dag alla o ni som är lediga ge er ut i finvädret solen lyser och inget är bättre medicin än solens varma strålar.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej pullan. hoppas du fick sällskap av lisa iallafall. kunde inte svara eller ringa dig :( men ska till läkarn 13.30 och efter de skulle ja kunna komma förbi en liten sväng om du vill det. skriv ett sms eller ring om du hinner se det här =) Puss

2009-02-09 @ 12:38:07
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback