Ledig dag

2009-02-25 @ 09:07:25

Hej jag ligger o myser i soffan är ledig i dag så skönt :)
Hann inte me nå inlägg igår va hemma halv tio i går kväll o somna nästan på en gång..

I går som sagt hade ja möte i stan kl tio sen så mötte ja Nina för att dra i väg på vårtat städuppdrag.

Kan sammanfatta dagen som lortig,rolig och tröttsam men de va skoj att få va me nina hela dan sen va den en rolig gubbe där som va lite gubb sjuk men de gör mig inget då jag är van me sånna gubbar dom finns överallt :)

Vi höll på från tolv till strax efter sex i fullt tempo.

Efter det åkte vi in till stan o mötte upp johan för lite cash o sen gick vi o käka på american pizza place Mmm gott sen köpte vi lite gotta på vägen hem, nyttigt jajja ja vet men hade inte ätit på hela dan så de smaka gott.
Kändes som vi va typ hundra år då de bara va småglin ute o så vi då o kan säg att vi va inte så jävla hot o fräscha. På bussen hem satt de ett gäng emo eller nå andra udda människor o va skit dryga man hade lust att be dem hålla käften bara.

Jo när vi skulle åka buss hem från bomhus så fick jag inte åka på tillägg på mitt busskort men från gävle går de bra så jag fick betala fullt pris helt sjukt :( men ja ljög o sa att ja va 25 haha o hon trodde míg undra va ja ska hitta på för ålder nästa gång 23 kanske se hur långt ner ja kan gå.

I dag händer inte mycket ligger o väntar på att pengarn ska rulla in på kontot.
Handla mat skulle behövas göras i dag som att dammsuga o torka golven så mycket vila blir de inte.

Ingrid kommer väl hem vid två hon är hos mormor o de skulle åka o hälsa på farmor.

Puss ha en bra dag 

                                                                 
                         
Nina i gotte butiken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback