Livet är en fest...

2009-02-19 @ 19:52:52

Tänk hur jävla sjukt beroende framkallande både kaffe o cigg är va fan stoppar man i sig!!
Men nu är jag på banan igen lisa hitta mina kvarglömda cigg samt hade lite mjölk hemma, tack underbara vän :)

Tänkte på en sak är så tacksam att man har sina vänner som finna där i vått o torrt även fast man är en idiot i bland men de dömmer mig inte o de är vänner de :) love u all darlings , hoppas ni vet de annars vet ni de nu.

Skulle va kul me en tjejmiddag snart me lite go mat o skvaller, men dock bara snällt ;) haha

Nu ska de avnjutas kaffe o en giftpinne haha och jag sóm ska va hälsosam men jag dricker i alla fall inte o inte så mycket socker o promenad varje dag men de e ju inget nytt,

Har varit duktig har skurat toaletten o badkaret me värsta medlet så nu skiner de o inga beläggningar i de ena o de andra, mysigt o intressant att veta va.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback