Loppis

2009-02-28 @ 15:47:44

Hej hej gick hem till mamma o pappa o fika lite sen ville mamma följa med på en liten tripp så hon, jag o Ingrid åkte till ove jansson o inhandlade glasen som ja ville ha men tyvärr fanns de inte me vita stjärnor på så de blev me gråa men de va fina ändå.

Fanns inte mycket där faktiskt men så är de ju där i bland.
De enda jag vill ha nu till mitt hem är två nya kuddar till soffan jag letar efter en rosa ganska ljus och så har jag hittat en jättefin grå på
stilloftet som de står home på den blir nog fin i soffan, jag känner att jag vill ha in lite pasteller o dyl nu när de varit så mycket vitt i vinter så är det fint att bryta av me lite färger men jag har märkt att jag skiftar lite i stil men jag trivs bäst me möbler i vitt men det får gärna va lite romantiskt o baldat me silver o svart och rosa självklart.

På loppis hittade vi ingenting jo förresten en pappersrullshållare men den ska självklart målas vit men tio spänn va den självklart värd.

Drog vidare mot
madame nyberg hon har alltid så mycket fint men känner att ja inte kan fylla på me en massa plotter de blir så rörigt intryck då utan de ska va cleant o snyggt. Handlade i alla fall en fransk tvål, tycker de är så vackra än vanliga typ barnängen handlade även ett doft ljus som luktar ljuvligt det luktar nytvättat i hela lägenheten, jag som är torsk på den doften.

Anna-Lena berättade att de har en grej som man stoppar in i väggen som utsöndrar doften o att den är jätte effektiv.

Kika även in hos lisas mamma, mamma köpte the tror ja sen fick ja en söt santpaula som tagit plats på köksbordet, tycker de är så söta jag funderar på att köpa sånna till Ingrids fönster till våren eller om ja ska ha pelargoner där...Hmm tufft beslut men tror de blir först nämda.

Ska snart greja lite här hemma sen blir de hämtmat på
blå elefanten kände sug efter de i dag o det är ju så gott.

I morgon kommer min farmor hit och Ingrids farmor som hon säger eftersom hon inte har nån så är de hennes oxå vi ska upp på köpis sen hem till mamma o pappa o äta blir ett bra tillfälle att träffa henne för jag hinner inte de så ofta skulle nog bli oftare om hon bodde närmare.

Höll på glömma är ju danskurs för lillan i morgon vilket hon längtar efter.

Puss


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback