Mardrömmar och växtvärk

2009-02-28 @ 08:36:16

Morning sitter i soffan me lillsessan o myser.

Ingrid vaknade i natt o va ledsen hon drömde mardrömmar och hade växtvärk i fötterna stackarn :( så hon fick sova me mig resten av natten då jag låg o masserade hennes fötter.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer skulle vilja göra nå men ingen verkar sugen på att hitta på nå trist sóm fan.

Funderar på att ta en promenad till mamma o pappa o dricka lite kaffe sen låna deras bil o åka på loppis en stund skulle även vilja åka till ove jansson, syster hade köpt jätte fina glas där så jag ska kolla om de finns kvar.

Dricker lite kaffe nu , ovanligt va :)
Ska snart klä på oss och diska lite hmm alltid lika tråkigt.

Solen verkar inte vilja visa sig i dag,

haha lillsessan ville måla direkt på morgonen när vi vakna så vi har även hunnit me de skojigt. Roligt me ett barn som e kreativt.

Har lust att titta på nån bra film i kväll, nån som har en bra att låna ut?

Ha en bra dag uppdaterar me mer bilder o inlägg senare i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback