Mys måndag

2009-02-23 @ 18:43:11

Kom hem från jobbet efter fem i dag det drog ut på tiden och va tvungen att kila in på coop på vägen hem.

Ingrid hade haft de jätte bra i dag va skoj för lillan. Hon o lucas har nog röjt på rejält då ingrid somnade före sex i kväll och jag som ville gosa i soffan men de sista hon sa innan hon somna va -mamma jag älskar dig , ohh min lilla prinsess bakelse va ja älskar dig.

Sitter o glor på glamour hihi men ska snart ta en kopp kaffe o sen blir de duschen,

I kväll är de kanon på tv först nya såpan på ettan sen lipstick jungel jihaa :) sen nån dokumentär om size zero de ska bli spännande.

Får lov att be om ursäkt för mina stavfel de blir lätt så när man skriver snabbt ;)

Ska även hinna me lite pappers göra innan de e dags att nanna kudden.

I morgon ska som sagt ja o nina leka städtanter men de ska bli kul att få umgås me nina utan barn för en gångs skull
Denna vecka är fullspäckad me jobb men som tur är ska Ingrid vara hos sin mormor o morfar en del så de blir bara dagis tis o tors denna vecka så hon får lite lov hon me.

Fre ska vi träffa Fia o linn ska ge förslag på att åka in till Gävle då jag behöver handla lite samt ville Ingrid ha lite nya ritgrejor så de ska inhandlas då , men en fika ska vi väl hinna me då eller en go lunch på java eller waynes, har blivit besatt av goa sallader.

Har blivit såld på rosa tycker de är så fint o sommrigt så ja skulle vilja införskaffa lite kuddar o nån pläd i ljusrosa och självklart lite ljusrosa tulpaner ska få pryda bordet.

Hittade denna bild i en annan blogg och kan bara säga yummi skulle denna man ringa på dörren så tror ja nog att han skulle få komma in


En del kanske anser att ja är för personlig i mina inlägg men de skiter ja i för de ja skriver om kommer från hjärtat och jag har inget att dölja det är såhär jag är så face it.

Drömde en rätt mysig dröm i natt om en gamal pojkvän, ni vet en sån där dröm när man vaknar alldeles varm och dimmig hihi men som sagt va bara en dröm. Han har faktiskt lite likheter me Persbrant :)

puss alla gulliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback