Så inni helvete arg!!!

2009-02-20 @ 18:17:14

Vilken jävla idiot stjärnan måste va han flög på mig på tempo o anklaga mig för att snacka skit men de harverkligen inte gjort utan bara pratat sanning att han är ett äckel o vem håller inte me som han håller på , slår vad om att om han kom in på psyk skulle de inte släppa ut han igen.

Han är ruskigt obehaglig för att nästan vara dvärg... men hans ögon ä rinte friska trodde han verkligen skulle spöa på mig där inne o kul alla titta men jag vill verkligen inte ha me den mannen att göra!! och snart är de sommar o då måste man passera hans jävla hus varje dag fan fan fan

Nästa gång han gör nå ringer ja polisen för ja vill inte att han hotar mig mer bara för jag inte vill hej apå han men han ska ge fan imig o mina vänner!!!

Jag har för övrigt haft en bra dag började me promenad vid halv tio ca lämnade ingrid hos syster sen va de bara att gå ut sen for vi hem o gjorde oss klar för att sticka upp på köpis o shoppa loss.

blev både de ena o de andra mest saker till lillan en filt och strumpr, tights och en jeansjacka

Jag fick en ny kökshanduk så söt gillar rosa på våren o sommaren skönt att få in lite pasteller samt ett par trosor haha även dem rosa sen en fin härlig randig tröja i blått o vitt , ja gillar starkt randigt de e så fräscht på sommaren när man är brun.

Glömde även att Ingrid fick ett par stövlar jätte gulliga men först skulle hon inte ha dem men nu gilla hon dem :)

Lillan somnade på köpis i dag i kundvagnen då kan man säga att man är trött.

Jag o mamma o nina åt lunch på waynes en god sallad me vatten till ;) har just tryckt i mig en massa naturgodis haha d e ju så gott.

Åkte hem en stund till mamma för ingrid ville träffa kusin lucas en stund så vi fika lite o nu är vi hemma o ska mysa i soffan men ja är på så jävla dåligt humör för ja ni vet den tidigare incidenten idiot är allt ja kan säga.
 så ja bara varnar er alla tjejer passa er för Stjärnan....








Kommentarer
Postat av: Nina

Va?? vad gjorde han, allvarligt. om han gjorde det e det mitt fel gumman. förlåt isåfall. jag lessna på hans sms igår och skrev att ja va rädd för han helt ärligt. sedan vart de mera ... Älskar dig gumman. Puss

2009-02-20 @ 18:34:58
URL: http://niinajansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Tindra har lika stövlar som Ingid, fast hennes är rosa. Ha en bra kväll.

Nina det är inte ditt fel. han har en skruv lös så enkelt är det.

2009-02-20 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback