Så stor

2009-02-19 @ 20:40:56

Min lilla sessa har blivit så stor kan inte fatta att hon fyllde tre i nov min lilla älskling de e hon som gör livet värt att leva, att man kliver upp på morgonen o vaknar me ett leende när man får syn på denna sötnos.

I morgon är Ingrid ledig så vi ska ha en mor o dotter dag me promenad, shopping o fika o bara mysa me varann. Ingrid fråga mig i dag -mamma är de tors i dag, -ja sa ja ohh då är de fre i morgon mamma o då e de ju fredagsmys haha det har dom koll på :)
Ja fråga va hon ville ha då hon vill ha bubbelvatten o chips o mysa me pyjamas i soffan.

I morgon ska vi möta nina o theo ca halv nio för en promenad ja följer me henne när hon lämnar theo så får ja lite sällskap sen forts vi mot spiken o ove jansson för en riktig långkörare ;)

Tycker alla får barn nu ja tycker ja ser bebisar överallt ohh ja vill oxå ha en bebbe, måste va biologiska klockan som tickar som en galning ,känns som ja skulle bli gravid av att bara titta på en kille hihi men jag längtar efter att ge Ingrid ett syskon skulle va kul att ge henne de , men ja har ju som sagt ingen donator så de får vänta på de rätta spermierna dyker uoo me bra anlag o en normal kille som verkligen vill o ger allt.
I dag va Moa på dagis me lilla Elwin gud vilken sötnos man vill ju bara nosa på de små liven de luktar så speciellt o gott om bebisar o de e så små.

Jag har som mål att inom två år ska jag ha ett till barn men då återstår en sak att börja dejta o de e ja verkligen alldeles för bekväm för samt att inte va för kräsen tyvärr så finns de nog ingen kille som duger i mina ögon för tillfället.

Ja ja ska va glad att ja har ett barn de finns faktisk de som inte har eller kan få barn så jag är lyckligt lottad som fått den finaste gåvan av dem alla att få va mamma åt min sessa Ingrid, mamma älskar dig hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback