Semla & skruvar hmmm

2009-02-21 @ 19:26:26

Sitter i soffan efter en riktig slappar dag va så skönt att bara ta de lugnt i dag väl hemma hos allie la vi oss alla tre i sängen o glodde på mtv om nån tjock svart man som skulle gå ner i vikt men bara vräkte i sig hamburgare de va nästan att ja kände igen mig. Jag måste ha somnat för ja vakna av att ja fick syn på bror och mitt ex  Janne som skulle byta om för att dra in till stan.

Tog brors bil till Fia o Linn där vi fika o överlämnade paket men va inte där så länge så vi åkte till mamma för att hämta min termos till i morgon då de blir pulka åk me dagis mysigt me en utflykt.

Hann även in på coop o handla semla o skruvar samt ramlösa men ja slängde en semla annars hade ja tryckt i mig den oxå haha de e ju så gott. Lill sessan ville gå o lägga sig så i morgon blir man väl väckt vid sex o det blir en lång dag i morgon för efter pulkan ska Ingrid på dansskola som hon längtar :)

Har köpt nya chic ska bläddra igenom den nu sen melodifeativalen undra om de e nå bra låtar i kväll, skönt att slippa se dryga amy diamond herre gud tjejen ser fort ut som tio år stackarn.

Är de nån som känner sig manad att va barnvakt i morgon em eller kväll en timme ca?

Puss o ha en fortsatt trevlig helg


                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback