Shoppat loss

2009-02-27 @ 20:06:19

Tjiing!

Haft en kanon dag i dag har hunnit me hur mycket som helst känns de som.

Efter promenaden o en dusch for jag o Ingrid me Linn o fia till stan de första vi gjorde va att ge ungarna en korv på stan o sen kila vi ner på br för att inhandla ritblock o pennor hann även me att köpa en till bok av samma författare som den andra ja köpte den ska ju även bli film, e shopoholics bekännelser, tjejen i kassan rekomenderade den o sa att den va bra så nu är de bara att läsa på :) skönt att läsa en stund innan man somnar.

Sen gick vi till nya waynes men gud vilket härligt ställe me like it :) det blir mitt nya favvo fik men nästa gång utan barn för de levde rövare herre gud folk måste trott vi va galna men så är de att ha me två trotsiga o spralliga tre åringar men mig bekommer de inte, vet inte vad men varit väldigt lugn i dag antar att de beror på god natts sömn i natt.

Råkade sno en tidning me mig haha men de gör säkert inget men den åkte lixom bara av misstag ner i väskan när allt skulle ner.

Vi hann även me en sväng på lindex där ja köpte fransväskna men den va mindre än ja trodde men de va bara positivt för de e skönt me små väskor på våren o sommaren så man bara får me de viktigaste som casch mobil o cigg.

Hann även me en svän på hm där Ingrid hittade dansdräkt o tights som hon ska ha på sin dansskola så sött så.
Till mig blev de en tunika i ljus korall från gina och ett par jeans leggings i stentvättat  faktiskt snyggt jag som svurit på att inte köpa sånna för man hade de på 80 talet men man ska aldrig säga aldrig ;) Men jag köpte nog en för liten stl för xs kändes lite trånga men ska nog byta till s men vet inte om de ska va så låga i midjan men får be nån om råd hur de sitter. De e ju inte så snyggt om de hänger i baken heller.

En t shirt fick oxå följa me hem de e skönt att fylla på me lite fräscha vår och sommarkläder.

Sitter nu o är piss förbannad över en grej men de känns för privat för att ta upp men ja känner mig sårad och arg.
Blir lets dance om ett tag sen ska ja nog läsa boken.

Puss

Är de någon som vill ta en promenad till spiken i morgon om de e fint väder??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback