Sjukling

2009-02-10 @ 09:53:36

Jaha trodde ja hade blivit bra och att fökylningen äntligen va över men icke igår slog den till igen :( så jag ligger nerbäddag i soffan o gör av me ett ton papper o ser ut som en clown me min röda näsa.

Lämnade Ingrid till halv tio o fy va de va kallt ute jag vill ha sommar ge mig de nu!
Ska försöka hinna me att göra lit jobb från soffan ändå så jag inte kommer efter så mycket och hoppas på att jag blir frisk snart. Abstinensen efter att träna har verkligen slagit till och vill inge hellre än att svettas lite.
Jag är så sugen på färskpressad apelsinjos det är ju sjukt gott :) skulle behöva broccoli oxå tror ja har fryst men färsk är ju hundra ggr godare.

Skulle behöva handla lite nytt till Ingrid hon har växt ur alla mysdressar och jag hittar inga nånstans men blev tipsad om att hm har bra så blir en titt in på deras hemsida och se om jag klickar hem lite kläder.

Ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback