Smörgås tårta är gott

2009-02-16 @ 19:14:08

 I dag hade jag grymt flyt på vägen hem då ja fick skjus av min arbetskamrat Thpmas hem vilket ja sparade över en timme på , så tack thomas :)
Mamma kom me Ingrid vid fem o hade världens godaste smörgåstårta me sig :) älskar det skulle kunna äte det varja dag det fick bli min middag.

Hann me en promenad till jobbet i dag men en powerwalk på ynka 30 min men bättre än ingen alls.
I morgon är dagis stängt så på schemat står powerwalk en timme sen lutar det åt ett besök på bibloteket o låna lite böcker o snål läsa lite bra inredningstidningar o hälsotidningar :) Hur bra som helst dom har typ alla tidningar där man kan även låna hem dem om man vill.

I kväll är de lippstick jungel på tv o de tackar vi för hoppas vi får se lite härliga sexpack i kväll igen på den unga härliga killen.

Ska försöka komma i säng i tid då jag känner att jag behöver mycket sömn nu.

Här kommer klänningarna jag klickade hem i går.



Puss puss till alla som förtjänar det o även ni som inte gör de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback