Snö och åter snö

2009-02-26 @ 07:31:28

Tjohoo i dag är de dan innan helg jihaa :)

Känner mig som om en ångvält har kört över mig mitt huvud är tugnt som bly, blää men de e nog kaffetarmen som spökar.

Väntar på att Ingrid ska vakna, lillan är hängig så hon får vara me mormor o morfar i dag när jag jobbar.

Grrrrrr..... är så arg på Ingrids pappa för inte kan han va hemma från jobbet inte utan de tycker han att ja ska va.

Vadå är hans jobb o pengar viktigare än mina?? fatta att man blir arg. Snart tre  veckor sedan han träffa henne men de e han som förlorar på de i längden.

Som sagt jobb står på schema sen hem o fortsätta me tvätten som bara växer.

I morgon är de fre o helg de ser vi fram emot .

Puss o ha en bra dag alla o kör försiktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback