Söndag...

2009-02-08 @ 11:35:41

Jaha då va de söndag och dags att sätta i gång bloggandet igen :) har haft ryggläge hela helgen då jag blivit sjuk så jag har vandrat mellan sängen och soffan. Som tur är har mina underbara föräldrar har tagit lillsessan i helgen så jag har fått kurera mig och känner att jag är på väg tillbaka.
Har typ hundra saker som skulle behöva göras typ diska, dammsuga, tvätta osv men ska ta ett ryck om en timme innan skruttan kommer hem. Man längtar efter att va själv men efter en stund blir det spöklikt tyst ingen som tjattrar och springer runt. Fick veta när jag pratade med ingrid att hon skulle baka bullar i dag.. typiskt dr kommer min diet spricka för hur gott är det inte me nybakta bullar :). Har frossat hela helgen och inte kunnat röra på mig nå dels för fökylningen men även pga snön jag hatar snö ge mig sommar. Har räknat ut att jag har exakt 12 veckor att gå ner 8 kilo men de ska gå!! och varför åtta kilo på 12 veckor jo då fyller jag 30 och ska va smalare och snyggare än nånsin!! de ni:)
I morgon blir de inge jobb måste ta de lugnt då min kropp inte är hundra men hoppas på att bli frisk på tis då jag längtar efter att röra på mig.
Är fruktansvärt kaffesugen men har slut på kaffefilter jippi.. så snabbkaffe får de bli o hur gott är det. Har legat o kikat på lite bloggar och kollat in grymt snygga vårkläder jag vill shoppa järnet nu och sola så man känner sig lite piggare.
Oj får inte glömma Ingrids pappa fyller 50 på tis haha kanske ska köpa honom en rullator :) Måste komma i håg att ta me mig ingrid ut o köpa en present.

Ciao alla gullegrisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback