Tickande bomb

2009-02-22 @ 19:52:58

Känns som jag är en tickande bomb som är redo att explodera när som helst, fattar inte varför jag är på så fruktansvärt dåligt humör hela tiden tappar fattningen för minsta lilla.

Orkar fan inte me mig själv antar att jag är slut som människa nädå men skulle behöva semester ialla fall en veckas sovande bara dra ner rullgardinen låsa in telefon o datorn slita ut sladden ur tv o bara fokusera på mig själv o främst sova sova sova.....

Känner mig som en riktig gnällspik men va fan ja är ingen supermänniska även om ja många ggr vill va det men alla ahr vi fel o brister även jag har ja insett, fan vilken uppenbarelse att inse att ja inte är perfekt där sprack den ilusionen om mig själv.

I morgon är de mån o jobb för mig skönt att få tänka på annat och lillan ska på leklandet me sin kusin lucas hoppas de har skoj, ja hade oxå velat va me men nån i den här familjen måste ju dra in stålar :)

Nu är de gossip sen är de nip/tuck yes ge mig lite fräscha män jag är utsvulten på fina karlar vart är dom tro har de gåttt i ide o mr härlig har tydligen oxå gått under jorden.

Själv är ja för stolt för att ringa eller sms kanske i slutet av veckan saknar han lite nu :) så härligt när man upptäcker andra sidor hos män som man inte sett förr och helt plötsligt älskar dem o inser fan vilken grabb men de är nog bara tillfälligt för kär verkar vara nå som inte existerar i in värld, skulle va skönt me lite förälskelse eller passion.. tror ni på passion sån där då inget annat existerar man känner inte igen sig själv utan handlar bara på känsla o inte förnuft men gud så skönt att bara följa sina impulser och rida på kärlekens våg...

Några tänkvärda meningar om kärlek och passion

Love is all yuo need


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback