Tidiga kvällar och tidiga mornar...

2009-02-13 @ 07:34:08

Jaha som ni ser är vi uppe redan ja redan sen kl sex men anser att det gör inget då Ingrid somna efter fem haha men i kväll banne får hon lov att vara vaken för jag vill ha sovmorgon i morgon :)

Såg att du lisa skrev en kommentar och ja lämnar ingrid strax efter nio så jag tänkte gå då.
I dag står tvättstuga o städning på schemat fy fy!! men sånt som måste göras tyvärr ska även försöka hinna me att fixa lite papper osv lite pappers jobb och lite mejlskick.

Efter dagis ville syster att vi skulle komma dit för hon längta efter lillan så det blir en fika där vid två hämtar lillan då sen blir de en lugn kväll me fredagsmys dvs chips för lillan o fruktsallad för min del.

I morgon står hägbo på schemat om de inte är för kallt, tänkte ta med bobben och grilla korv och varm choklad mysigt va :) hoppas bara att vädret är bra lite sol skulle sitta fint...

I morgon kväll är vi bjuden på middag hos mamma o pappa det va typ hundra årsen vi käka där men blir att hålla igen på dan för pappas mat är allt annat än nyrttig haha

nu ska ja dricka min andra kopp kaffe fan va de e gott alltså skullle inte klara mig utan de härliga drycken det gör verkligen min dag och att jag kommer i gång.

läste tidningen i dag att de va mellan 50-70 % på intersport på köpis i dag på allt!! typiskt när man inte har pengar jag som skulle vilja ha nya till sommaren men de får väl lov att vänta då men jag har önskat mig presentkort när jag fyller år så det är bara att hoppas på det.

Ha en bra dag alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback