Bokrea

2009-02-25 @ 20:40:37

Sitter i soffan efter en lång dag men har hunnit väldigt mycket i dag.

Hann me att städa efter lite slöande i soffan sen hunnit tvättat lite.

Nina kom hit vid två så åkte vi me mamma o Ingrid upp till köpis för att fylla på matförrådet men hann även me att kika lite på bokrean men känns ganska onödigt då jag aldrig tar mig tid att läsa men köpte en bok i alla fall som jag läst om att den ska va bra.

Hittade inte Mia Törnbloms bok
så dumt men kan kolla i stan ählens har tydligen den om den inte är slut.

Ingrid ficke en bok
den vilda bebben som vi hunnit me att läst i kväll.

Hann mycket i dag verkligen hann me att laga mat, Ingrid fick bestämma så de blev köttfärsås o spagetti.
Har även hunnit med att leka me lera men skulle behöva lite mer lera nån som har recept på hur  man gör egen?

Gick förbi syster o hämtade upp henne för en kort promenad, kände att ja behövde få luft av att vart inne hela dan, hade kunna gått hur länge som helst men Ingrid ville hem till bompa.

Fick min parfym i dag som ja beställt ohh va den luktade gott beställde från
parfym.se är ganska billigt där.

Nu sitter ja i soffan me lite nya tidningar chic o sofies mode :) skit snygga kläder vill ju ha vår nu!!

Nää kära vänner nu vankas de avkoppling på hög nivå dvs soffläge :=

Kram

Bilder kommer i morgon då min dator har fuckat upp sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback