Utvilad

2009-02-15 @ 16:15:10

Alla hjärtans dag va toppen vi började me att åka till högbo o åkte bobb o grilla korv hur mysigt som helst.
hann även me en efterlängtad powerwalk vilket behövdes efter två svull dagar känner mig som en ballong vilket inte är nå skoj, ja fattar inte allt går skit bra på vardagarna men sen på helgen spricker det ska ja behöva låsa in mig för att inte falla för alla frestelser.

Åt en jätte god middag hos mamma o pappa med en härlig chokladmouse efterätt yummi :) älskar choklad. Jag fick även fina blommor av min pappa eftersom han köpte åt mamma då tyckte han att ja oxå kunde få o det va ju snällt.

drog me mig pappa på en promenad men de märks att han är något otränad då han inte ville gå så långt o inte i mitt tempo den som ser mig måste tycka jag ser skit konstig ut när ja går men de e så skönt att få upp flåset o svänga me armarna så man bränner mer kalorier.

Sov till strax efter nio i dag vaknade av att Ingrid tyckte ja sovit klart hihi.
Ner o brännde på lite kaffe o en proteindrink för att sen läsa tidningen efter de bar de ut på en skön powerwalk på en 45 min i solen o de va riktigt skönt.

Vi stannade kvar hos mamma för att Ingrid skulle få lunch o jag tog min goda proteindrink haha sen gick jag o ingrid hem så de blev en till liten promenad vi stannade o tittade på alla hästar o hundar vi mötte och ingrids ständiga kommentarer om allt bajs vi såg efter vägen hon ställer så roliga frågor tex varför hästar o hundar inte har någon toalett ja vad svarar man på det :)

Är så jävla förbannad på Ingrids pappa så det finns bara inte större nolla finns nog inte!!!
Han fyllde som sagt i veckan jämt o skulle tydligen firas i helgen men han glömde tydligen bort att han har tre barn o inte två för ingrids inbjudan måste ha komit bort eller?? hon hittade bilder på sin systers blogg o undra varför inte hon fick vara med på pappas kalas :( ja och vad svarar man på de att din pappa har glömt  att bjuda dig eller... fatta vilken dålig stil men vänta de är snart pay back time lilla gubbe!!

Visst är det märkligt att alla människor som har barn får kalla sig föräldrar men vet dessa vad det innebär eller... jag trodde de innebar ansvar och att man engagera sig in sina barn och framför allt träffade sina barn.
Nog me de men känner mig så arg o hoppas inte han ringer för ja vet inte va ja vräker ur mig.

Kram alla gullegrisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback